AK Rifles banner
41 - 49 of 49 Posts
Zorg er ook voor dat de draad zo dicht mogelijk bij een hoek van 90° gebogen is op de plek waar hij door de nok gaat. Ik heb deze gemaakt van kledinghangers:

Image

De linkerkanten gaan door de nok. Als je het eenmaal hebt gladgestreken, moet je misschien je eigen maken als je drager geen contact maakt met de voorkant van de ontvanger/trunnion zoals dit:

Image

Als je iets anders tegenkomt, plaats het dan.

Om te beginnen ben ik vrij nieuw met deze kits. Ik heb ze allebei op Zastava's geplaatst. Bij de ene had ik geen probleem met de speling en de andere gaf me de hel. Ik weet dat mensen het woord Dremel haten, maar dat is wat ik heb gedaan aan de zijkant van de draad langs het nokkenuiteinde. Ik heb zelfs wat materiaal van de nok afgehaald. Als je dat doet, ga dan gewoon langzaam, want je kunt niets meer toevoegen.
Er is hier nog een andere video van een meneer die er een installeert. Voor mij was de sleutel om de draad op de perfecte lengte te knippen met minimale speling in de nok met de bout gesloten.

Nu zie ik waarom het zo heet, om deze dingen op tijd te krijgen. 🤦🏼 Mijn bout loopt vast en de trekker komt niet los, of andersom. Ik wou dat we WETTELIJK naar volautomatisch konden overstappen. 🤣

Hij laat het er makkelijk uitzien!

Het klinkt voor mij alsof MARS en alle andere makers wiens trip bars buigen, geen verstand hebben van metallurgie. Als ze het juiste type staal zouden gebruiken en het zouden harden tot veerkracht (nieuw woord) zoals een AK militaire selectiehendel, dan zou het waarschijnlijk niet gebeuren. Ik volg ook een Super Safety-thread op Uzitalk en de Hoffman ziet eruit als de juiste keuze... zolang je staat niets specifiek verbiedt dat de vuursnelheid in een SA-vuurwapen verhoogt. Mijn staat, VA, heeft vorig jaar specifiek bump stocks etc. verboden, dus ik ben sol op frt's en super safeties.
Nou, wat verwachtten jullie van Mars/Alfa (Pete), hij bootlegde die tech van TE, dachten jullie dat hij daadwerkelijk wist hoe hij het moest maken??? of gewoon om je ervoor te laten betalen?

Ben er nog niet aan toegekomen om de twee verschillende FRT's grondig te testen. Misschien dit weekend.
Ik heb geprobeerd de DNT/HGW-stijl FRT in een '74 te passen. De achterste trunnion interfereert met de nok en ik heb geen zin om op dit moment iets te wijzigen. Ik zal de Mars-trigger uiteindelijk proberen. Ik heb geen haast om de 5,45 die ik heb opgespaard erdoorheen te jagen, maar het zal waarschijnlijk werken zonder wijzigingen aan de nok en/of de achterste trunnion.

Dus ik probeer mars in mijn Zpap m92 pistool te stoppen. Heeft iemand dit al gedaan? Ik heb problemen met wat metaal in de trunnion. Snijden mensen iets weg en halen ze wat materiaal weg, of proberen we gewoon de borgplaat te buigen? Is het mogelijk om de nok aan de kleine breekkant onder het gat te trimmen dat de vriend ovaal moest maken? Ik realiseerde me net dat dit waarschijnlijk heel moeilijk te begrijpen is, ik zal foto's sturen.

Ik liep tegen vergelijkbare problemen aan om het betrouwbaar te resetten; het verwisselen van de ontkoppelingsveer en het polijsten van de contactoppervlakken maakte een groot verschil. Voelt nog steeds als work in progress.

41 - 49 of 49 Posts