AK Rifles banner
21 - 40 of 85 Posts
Discussion starter · #21 ·
Ik neem elke dag van de week een Amerikaanse loop-AK boven een Joegoslavische rioolbuis.
Mensen blijven Amerikanen haten die hun handen aan een AK leggen, maar welke landen bouwen er eigenlijk nog complete AK's voor de VS?? Zastava, WBP en Arsenal hebben nu allemaal Amerikaanse productiefabrieken. Zelfs de WASR's worden nog steeds geamerikaniseerd nadat ze in ons land zijn aangekomen.

De bewering die ze deden is een woordspeling. Dus ik ben het niet alleen eens met de bovenstaande berichten, maar ben het er ook mee eens.

Dit van de originele fabriekskits is een valse bewering. Ze worden niet gekocht van Zastava! Dit zijn in de fabriek gemaakte geweren die buiten Servië zijn opgeslagen, gedemilitariseerd, hierheen gestuurd en we noemen het opnieuw gefreesd.

Het heet piggybacking van de import. Nu voor lopen. Je keuze maakt niet uit, tenzij ze niet concentrisch zijn of een slechte metallurgische constructie hebben. Ze hebben niet-verchroomde lopen gemaakt als de RC-hardheid en dat zijn doorgaans nauwkeurigere lopen. Bovendien is het een vereiste dat je geweer in hun leger vlekkeloos is.

Belangrijker is waarom ze nu in de bouwbusiness zitten. Dat is makkelijk. Zastava heeft waarschijnlijk hun prijzen voor nieuwe geweren verhoogd en dan beperkt hun kosten om ze om te bouwen hun ROI.

Verandering is geld.
Zastava complete in de fabriek gebouwde geweer exporten zijn momenteel verboden door Servië.

Onderdelen kits is wat ZastavaUSA zal moeten doen om te overleven, tenzij het Servische verbod op in Servië gemaakte Zastava geweren en alle in Servië gemaakte munitie weer wordt opgeheven door SERVIË.

Ik geef niet om Zastava's wapens, maar ik ben WEL dol op hun munitie.

Discussion starter · #24 ·
De export van in de fabriek gebouwde Zastava-geweren is momenteel verboden door Servië.

Onderdelenpakketten zijn wat ZastavaUSA zal moeten doen om te overleven, tenzij het Servische verbod op in Servië gemaakte Zastava-geweren en alle in Servië gemaakte munitie opnieuw wordt opgeheven door SERVIË.

Ik geef niet om de wapens van Zastava, maar ik ben wel dol op hun munitie.
Ieder zijn eigen smaak. Mijn grootvader hield altijd van de Yugo 59/66 SKS-geweren en kocht er een voor mij voor Kerstmis toen ik jongvolwassen was. Het was mijn allereerste 7,62x39-geweer. Na zijn overlijden erfde ik zijn andere twee Yugo SK's en kocht ik vervolgens een M70 ZPAP. Ik heb er altijd van gehouden. Ik heb nooit problemen gehad met een Zastava die ik bezat, maar ik ben ook niet een van die toegewijde verzamelaars die van elk model elke variant moet hebben.

Mensen blijven Amerikanen haten die hun handen op een AK leggen, maar welke landen bouwen eigenlijk nog complete AK's voor de VS?? Zastava, WBP en Arsenal hebben nu allemaal Amerikaanse productiefabrieken. Zelfs de WASR's worden geamerikaniseerd nadat ze in ons land zijn aangekomen.
Zastava heeft geen Amerikaanse productiefaciliteit. Zastava heeft een importeur met wie ze een marketingovereenkomst hebben.

Discussion starter · #26 ·
Zastava heeft geen Amerikaanse productiefaciliteit. Zastava heeft een importeur met wie ze een marketingovereenkomst hebben.
Zastava Arms USA is gevestigd in Des Plaines, IL, en ik zeg alleen maar dat er geen echte “importen” meer zijn. Waar de bouw van de geweren ook begint, ze komen altijd in ons land terecht om te worden aangepast aan onze normen. Mensen doen alsof er een manier is om een ​​bunch buitenlandse AK's te pakken en ze in privéjets ongedocumenteerd terug naar ons land te vliegen.

Zastava Arms USA is gevestigd in Des Plaines, IL, en ik zeg alleen maar dat er geen echte “importen” meer zijn. Waar de bouw van de geweren ook begint, ze belanden altijd in ons land om te worden aangepast aan onze normen. Mensen doen alsof er een manier is om een ​​heleboel buitenlandse AK's te pakken en ze in privéjets ongedocumenteerd terug te vliegen naar ons land.
Zastava USA haalt alleen onafgewerkte Zastava AK's binnen en plaatst er hout en een magazijn op om aan de 922r-normen te voldoen. Ze zijn niet in bezit van Zastava Servië.

Discussion starter · #28 ·
Zastava USA haalt gewoon onafgewerkte Zastava AK's binnen en plaatst er Amerikaans hout en een Amerikaans magazijn op om aan de 922r-normen te voldoen. Ze zijn geen eigendom van Zastava Servië.
Het nieuwe houten meubilair is zeker niet zo mooi of duurzaam als het overtollige meubilair op mijn Yugo SKS-geweren.

Het nieuwe houten meubilair is zeker niet zo mooi of duurzaam als het overtollige meubilair op mijn Yugo SKS-geweren.
Het hout op je SKS zou er raar uitzien op een AK.
Ze doen wat ze moeten doen om te voldoen aan de Amerikaanse wetten. Amerikaanse schutters lijken hout in AKM-stijl te willen. Wat dan ook. Al die spullen zijn vervangbaar.

Discussion starter · #30 ·
Het hout op je SKS zou er raar uitzien op een AK.
Ze doen wat ze moeten doen om te voldoen aan de Amerikaanse wetten. Amerikaanse schutters lijken hout in AKM-stijl te willen. Maakt niet uit. Al die dingen zijn vervangbaar.
Ik ben op zoek naar een bijpassende surplus meubelset voor mijn ZPAP, maar het probleem met de surplus kolf is dat ze allemaal meestal serienummer hebben. Ik zou het kunnen omzetten naar een onderklapper en gewoon de handbeschermer veranderen, maar dat wil ik eigenlijk niet doen. Ik heb de Servische rode meubels en het ziet er eerlijk gezegd niet zo slecht uit voor Amerikaanse meubels in vergelijking met het waardeloze hout dat ze nu op WASRs en PSA's zetten.

Het is nog steeds precies dezelfde prijs om een van de nieuwere M70AB2-geweren te kopen als het kost om een gebruikte op Gunbroker te kopen, en een grotere kans om een van de duds van Century Arm te krijgen dan daadwerkelijk een nieuwer model met enige QC-problemen te krijgen. Zastava maakt al bijna 200 jaar wapens, dus ik zou een van deze nieuwe geweren elke dag vertrouwen.
Dit zijn geĂŻmporteerde kits met Amerikaanse onderdelen. Voor de man die postte dat niet al deze kits roestige lopen van rioolbuizen hadden, maar dat zal je vertellen hoe deze zijn opgeslagen.

Ik ben op zoek naar een bijpassende overtollige meubelset voor mijn ZPAP, maar het probleem met de overtollige kolf is dat ze meestal allemaal serienummerd zijn. Ik zou het kunnen omzetten naar een onderfolder en gewoon de handbescherming veranderen, maar dat wil ik eigenlijk niet doen. Ik heb de Servische rode meubels en ze zien er eerlijk gezegd niet zo slecht uit voor Amerikaanse meubels in vergelijking met het waardeloze hout dat ze nu op WASRs en PSA's zetten.
Hoeveel ongenummerde kolven wil je?

Dit zijn geĂŻmporteerde kits met Amerikaanse onderdelen om te voltooien. Voor de man die postte dat niet al deze kits roestige vaten van rioolbuizen hadden, maar dat zal je vertellen hoe ze werden opgeslagen of helemaal niet werden schoongemaakt.

Ik ben er vrij zeker van dat de reden de invoerrechten zijn, niet dat Servië deze export naar de VS heeft verboden. Gezien het feit dat ze proberen zich aan te sluiten bij het Westen als Navo-land. Hoogstwaarschijnlijk tarieven of andere productie. Maar uiteindelijk komt er een einde aan, omdat ze andere producten ontwikkelen en dat doen ze nu.

Omdat Zastava voor 51% eigendom is van de Servische regering, is het een teken aan de wand dat de verkoop hier mogelijk is vertraagd op basis van de economie, de verkiezingen en Zastava USA, een particulier bedrijf dat ervoor koos om af te wachten. Deze geweren worden geïmporteerd als single stacks en vervolgens hier omgebouwd, en dit wordt gefederaliseerd met Amerikaanse onderdelen. Maar Bulgarije, Servië etc. hebben hier geen productiefaciliteiten. Als ze dat wel hadden, zou er geen probleem zijn.
Zastava-geweren worden niet geĂŻmporteerd als single stack-wapens. Ze komen zonder hout en krijgen hier Amerikaans hout toegevoegd.

Is de consensus dat we dit leuk vinden als een vreemde verzamelaar of is het een pass?
Childers-ontvanger moet positief zijn
Us chrome Ak builder loop niet zo goed als OB maar beter dan uitgespeelde yugo.

Zastava-geweren worden niet geïmporteerd als wapens met één stapel. Ze worden zonder hout geleverd en hier wordt Amerikaans hout toegevoegd. En nee, het is niet de invoerrecht. Servië heeft voorlopig de export van wapens en munitie verboden vanwege de druk van de Russen, die Servische munitie en wapens in Oekraïne vinden.
[/]

Met hun originele AK's in OekraĂŻne gebruiken ze de Poolse Grom in 556 met groot succes. Met een groot aantal anderen, waaronder AR's. Persoonlijk zeer weinig Joegoslavische/Servische geweren, omdat ze zich hebben onthouden van deelname, omdat ze proberen te assimileren in de NAVO-toetreding. De belemmering is dat ze niet aan tafel komen voor vrede met Kosovo.

Servië in de NAVO? Nee. Dat is lachwekkend. Ze willen lidmaatschap van de EU, geen lidmaatschap van de NAVO. Servië is de kleine neef van Rusland.

21 - 40 of 85 Posts